Ο καθηγητής πληροφορικής υποβάλλει τους 30 μαθητές της
τάξης του σε ένα τεστ που περιλαμβάνει 18 ερωτήσεις.
Θεωρήστε τον πίνακα Απ[30, 18] που περιέχει τις
απαντήσεις των μαθητών σε κάθε ερώτηση ( Ο - ορθή
απάντηση, Λ - λανθασμένη απάντηση).
Γράψτε συνάρτηση που δέχεται ως παράμετρο τον Απ
και υπολογίζει τον αύξοντα αριθμό (1-18) της ερώτησης
στην οποία έδωσαν λανθασμένη απάντηση οι περισσότεροι
μαθητές (θεωρείστε ότι είναι μοναδική).
Λύση
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Δύσκολη(Απ) : ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Πληθ, κ , λ, Φορές[18], ΜΑΧ, ΑΑΜΑΧ, Φ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Απ[30, 18]
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 18
Φ <-- 0
ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
ΑΝ Απ[κ, λ] = 'Λ' ΤΟΤΕ
Φ <-- Φ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Φορές[λ] <-- Φ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ <-- Φορές[1]
ΑΑΜΑΧ <-- 1
ΓΙΑ κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 18
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
τάξης του σε ένα τεστ που περιλαμβάνει 18 ερωτήσεις.
Θεωρήστε τον πίνακα Απ[30, 18] που περιέχει τις
απαντήσεις των μαθητών σε κάθε ερώτηση ( Ο - ορθή
απάντηση, Λ - λανθασμένη απάντηση).
Γράψτε συνάρτηση που δέχεται ως παράμετρο τον Απ
και υπολογίζει τον αύξοντα αριθμό (1-18) της ερώτησης
στην οποία έδωσαν λανθασμένη απάντηση οι περισσότεροι
μαθητές (θεωρείστε ότι είναι μοναδική).
Λύση
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Δύσκολη(Απ) : ΑΚΕΡΑΙΑ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Πληθ, κ , λ, Φορές[18], ΜΑΧ, ΑΑΜΑΧ, Φ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: Απ[30, 18]
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ λ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 18
Φ <-- 0
ΓΙΑ κ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 30
ΑΝ Απ[κ, λ] = 'Λ' ΤΟΤΕ
Φ <-- Φ+1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Φορές[λ] <-- Φ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΜΑΧ <-- Φορές[1]
ΑΑΜΑΧ <-- 1
ΓΙΑ κ ΑΠΟ 2 ΜΕΧΡΙ 18
ΑΝ Φορές[κ] > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ <-- Φορές[κ]
ΑΑΜΑΧ <-- κ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Δύσκολη <-- ΑΑΜΑΧΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου