Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Σχολιασμός Θεμάτων Πανελληνίων Εξετάσεων Γ' τάξης Ημερήσιου γενικού Λυκείου 2012

ΘΕΜΑ Α
Υπερβολικά βατή η θεωρία αφού μόλις 6 μονάδες ήταν
το ερώτημα Α5 που ήταν ερώτημα ανάπτυξης. Τα υπόλοιπα
υποερωτήματα ήταν επίσης πάρα πολύ απλά, χωρίς κάτι το
ιδιαίτερο.

ΘΕΜΑ Β
Αναμενόμενο, χωρίς κανένα ιδιαίτερο βαθμό δυσκολίας.

ΘΕΜΑ Γ
Μια καλή συνδυαστική άσκηση, αφού απαιτούσε συνδυασμό
μεθοδολογιών (πορτοφόλι+φρουρός). Ένας καλά προετοιμασμένος
μαθητής δεν θα αντιμετώπισε, λογικά,  κάποια ιδιαίτερη δυσκολία.

ΘΕΜΑ Δ
Το θέμα αυτό είχε πολύ προβληματική εκφώνηση. Η διευκρίνηση
στο ερώτημα Δ3 ήρθε εγκαίρως ευτυχώς, επιτρέποντας την
ορθή αντιμετώπισή του από τους διαβασμένους μαθητές. Κάτι
τέτοιο δεν ήρθε ωστόσο για το ερώτημα Δ5, πράγμα που κατά
τη γνώμη μου μπορεί να οδηγήσει σε δύο τελείως διαφορετικές
λύσεις. Το καλύτερο θα ήταν να γίνουν δεκτές και οι δύο
προσεγγίσεις, χωρίς καμιά βαθμολογική συνέπεια για τους
μαθητές που δεν ακολούθησαν την ενδεικτική λύση του
υπουργείου αλλά προτίμησαν τη πρώτη προσέγγιση (βλέπε σχετικό
άρθρο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου