Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Σχολιασμός θεμάτων Εσπερινού Γενικού Λυκείου 2011

Τα θέματα ήταν πολύ βατά, χωρίς καμιά ιδιαίτερη δυσκολία.
Αυτό που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι υπήρχε
ένα μεγάλο μέρος θεμάτων που ήταν κοινό ή παραπλήσιο με
αντίστοιχα θέματα του ημερήσιου γενικού λυκείου.

ΘΕΜΑ Α
Α1. Ακριβώς ίδιο με το Α1 του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου
Α2. Ακριβώς ίδιο με το Α2 του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου
       (εκτός από το ερώτηση 5)
Α3. Λυμένο παράδειγμα από το σχολικό βιβλίο, σελ. 169
Α4. Πολύ εύκολη μετατροπή της Για σε Όσο
Α5. Όλες οι ερωτήσεις ανάπτυξης από το κεφάλαιο 2,
       με υπερβολική θα έλεγα βαθμολογική βαρύτητα.

ΘΕΜΑ Β
Β1. 
    Ο αλγόριθμος κάνει την ίδια ακριβώς επεξεργασία που
    έκανε και το αντίστοιχο πρόγραμμα στο ερώτημα Β1 του
   Ημερήσιου Γενικού Λυκείου. Κατά συνέπεια βγαίνουν
   τα ίδια αποτελέσματα στη μονάδα εξόδου!
Β2.
   Εύκολη μετατροπή ψευδογλώσσας σε λογικό διάγραμμα.

ΘΕΜΑ Γ
Κλασσική επεξεργασία μονοδιάστατων πινάκων, χωρίς κάποια
ιδιαίτερη δυσκολία ή παγίδα.


ΘΕΜΑ Δ
Κλασσική επεξεργασία δυσδιάστατου πίνακα, χωρίς κάποια
ιδιαίτερη δυσκολία ή παγίδα. Το σενάριο πάνω στο οποίο βασίζεται
η άσκηση είναι κοινό με το ΘΕΜΑ Δ του Ημερήσιου Γενικού
Λυκείου. Κοινό επίσης είναι και το ερώτημα Δ1.

Παρατήρηση
Και σε αυτά τα θέματα δε ζητήθηκε:
* τίποτα από το κεφάλαιο 6,
* η δημιουργία προγράμματος με τη βοήθεια υποπρογραμμάτων


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου