Για κάθε µαθητή δίνονται τα στοιχεία: ονοµατεπώνυµο,
προφορικός και γραπτός βαθµός ενός µαθήµατος.
Να γραφεί αλγόριθµος, ο οποίος εκτελεί τις ακόλουθες
λειτουργίες:
α. ∆ιαβάζει τα στοιχεία πολλών µαθητών και σταµατά
όταν δοθεί ως ονοµατεπώνυµο το κενό.
Μονάδες 5
β. Ελέγχει αν ο προφορικός και ο γραπτός βαθµός είναι
από 0 µέχρι και 20.
Μονάδες 5
γ. Υπολογίζει τον τελικό βαθµό του µαθήµατος, ο οποίος
είναι το άθροισµα του 30% του προφορικού βαθµού
και του 70% του γραπτού βαθµού. Επίσης, τυπώνει το
ονοµατεπώνυµο του µαθητή και τον τελικό βαθµό του
µαθήµατος.
Μονάδες 5
δ. Υπολογίζει και τυπώνει το ποσοστό των µαθητών που
έχουν βαθµό µεγαλύτερο του 18.
Μονάδες 5
Λύση
Αλγόριθμος Θ4_Εσπ2003
Πλήθος <-- 0
Φ <-- 0
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Ον
Αν Ον < > ' ' τότε
Πλήθος <-- Πλήθος+1
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Πρ
Μέχρις_ότου (Πρ >= 0) ΚΑΙ (Πρ <= 20)
Αρχή_επανάληψης
Μέχρις_ότου Ον = ' '
Αν Πλήθος > 0 τότε
ΠΟΣ <-- 100*Φ/Πλήθος
Εμφάνισε ΠΟΣ
αλλιώς
Εμφάνισε 'Δε δόθηκαν δεδομένα!'
Τέλος_αν
Τέλος Θ4_Εσπ2003
προφορικός και γραπτός βαθµός ενός µαθήµατος.
Να γραφεί αλγόριθµος, ο οποίος εκτελεί τις ακόλουθες
λειτουργίες:
α. ∆ιαβάζει τα στοιχεία πολλών µαθητών και σταµατά
όταν δοθεί ως ονοµατεπώνυµο το κενό.
Μονάδες 5
β. Ελέγχει αν ο προφορικός και ο γραπτός βαθµός είναι
από 0 µέχρι και 20.
Μονάδες 5
γ. Υπολογίζει τον τελικό βαθµό του µαθήµατος, ο οποίος
είναι το άθροισµα του 30% του προφορικού βαθµού
και του 70% του γραπτού βαθµού. Επίσης, τυπώνει το
ονοµατεπώνυµο του µαθητή και τον τελικό βαθµό του
µαθήµατος.
Μονάδες 5
δ. Υπολογίζει και τυπώνει το ποσοστό των µαθητών που
έχουν βαθµό µεγαλύτερο του 18.
Μονάδες 5
Λύση
Αλγόριθμος Θ4_Εσπ2003
Πλήθος <-- 0
Φ <-- 0
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Ον
Αν Ον < > ' ' τότε
Πλήθος <-- Πλήθος+1
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Πρ
Μέχρις_ότου (Πρ >= 0) ΚΑΙ (Πρ <= 20)
Αρχή_επανάληψης
Διάβασε Γρ
Μέχρις_ότου (Γρ >= 0) ΚΑΙ (Γρ <= 20)
Τελ <-- Πρ*30/100+Γρ*70/100
Εμφάνισε Ον, Τελ
Αν Τελ > 18 τότε
Φ <-- Φ+1
Τέλος_αν
Τέλος_ανΜέχρις_ότου Ον = ' '
Αν Πλήθος > 0 τότε
ΠΟΣ <-- 100*Φ/Πλήθος
Εμφάνισε ΠΟΣ
αλλιώς
Εμφάνισε 'Δε δόθηκαν δεδομένα!'
Τέλος_αν
Τέλος Θ4_Εσπ2003
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου