Βατά σε γενικές γραμμές τα θέματα, ωστόσο θα' θελα να
κάνω ορισμένες επισημάνσεις.
ΘΕΜΑ Α
* Το ερώτημα Α2 βασίζεται σε άσκηση από το τετράδιο
μαθητή του σχολικού βιβλίου (κεφάλαιο 8)
* Κάπως παράδοξο είναι το γεγονός να ζητείται ανάπτυξη
προγράμματος σε υποερώτημα του 1ου θέματος (Α3)
ΘΕΜΑ Β
Και αυτή τη φορά ζητείται να συμπληρωθεί υπόδειγμα
πίνακα τιμών και λαμβάνοντας υπόψιν τα 2α θέματα των
δύο τελευταίων ετών (τόσο στο ημερήσιο όσο και στο
εσπερινό γενικό λύκειο), καταλήγουμε στο συμπέρασμα
ότι πάει να παγιωθεί ως ασκησιακό ζητούμενο από τους
υποψηφίους. Ωστόσο η άσκηση συμπληρώνεται:
* από τη σχεδίαση ενός λογικού διαγράμματος (μειωμένης
ωστόσο δυσκολίας),
* από τη μετατροπή της ΟΣΟ σε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ (εδώ
πρέπει να ληφθεί υπόψιν η εκφώνηση της άσκησης που
μας ενημερώνει ότι οι τιμές εισόδου είναι θετικές και
έτσι δεν απαιτείται ο έλεγχος ΑΝ z < > 0 TOTE πριν
από τη συγγραφή της ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ)
ΘΕΜΑ Γ
Μια απλή διαδικασία θα' λεγα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.
Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στα
χρονικά του μαθήματος ζητείται η συγγραφή μόνο του
υποπρογράμματος και όχι του κυρίου προγράμματος
που το καλεί!
ΘΕΜΑ Δ
Αρκετά εύκολο για 4ο θέμα, δεν μπορεί να προβληματίσει
ένα καλά διαβασμένο υποψήφιο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου